Az ötlet nem új keletű, 2015 óta tervezték a kijevi járat elindítását, a szerződés tavaly született meg az iroda és a légitársaság között. Az útvonal mindkét irányba nagy érdeklődésre tarthat számot, a magyarok szempontjából a számtalan izgalmas átszállási lehetőség miatt, az ukránoknak pedig a vízummentesség hozhat nagyobb utazási kedvet.
Mint Oleg Ermilov, az 1000 Út Utazási Iroda ügyvezetője elmondta, a magyar piacnak szerinte Kijev mellett leginkább a Kaukázus és Délkelet-Ázsia lesz majd vonzó a légitársaság hálózatában, nemcsak az úti célok, hanem a vonzó árak matt is. A légitársaságról tudni kell ugyanis, hogy hagyományos légitársaságként magas szolgáltatási színvonalat nyújtanak (pl. businessosztály, előre rendelhető fedélzeti menü), ugyanakkor a diszkontfuvarozók modellje szerint alakítják az áraikat és egy útra is vásárolható náluk repülőjegy.
Fontos az is, hogy Grúziába például – amely egyre népszerűbb és kedveltebb úti cél – Tbiliszibe repülnek, nem pedig Kutaisibe, ahogyan a konkurens fuvarozó. Az ukrán légitársaság tavaly már 6 millió utast szállított, hálózatában 35 ország 80 városa szerepel.
Menetrend:
BUDAPEST | 15:20 | KIEV/KBP | 18:00 |
KIEV/KBP | 13:35 | BUDAPEST | 14:30 |
Forrás: turizmus.com